RaF pisze:Wydaje mi się, że mylisz, Wotanie, grę z symulacją. Gra ma swoją rzeczywistość i swoje zasady i trzeba to wszystko brać pod uwagę podczas planowania strategii - na tym gry strategiczne polegają
Dokladnie tak jest z heroesami. Tam po prostu musisz zalozyc, ze bedziesz musial bronic jakiegos zamku... Zreszta, zdobycie zamku i wykupienie jednostek - nawet jak go masz za 2 tury stracic, to i tak juz jest przewaga, bo potem spokojnie mozesz znowu go zajechac... w koncu oslabiasz wroga
RaF pisze:A tak swoją drogą: pograłem w demko HOMM 5 i się załamałem. Jak można było zrobić to w 3D!? Teraz do uruchomienia potrzebuję całej mocy swojego kompa, a żeby pograć w miarę płynnie, muszę wyłączać połowę detali, przez co piękne to to i tak nie jest. Już pomijam kwestię męczarni z kamerą podczas bitew. Sama mechanika jest wprawdzie niezła, ale ja i tak pozostanę przy HOMM części drugiej.
Jestem w stanie zrozumiec, ze wzgledy sprzetowe moga zle wplynac na odbior gry... No ale taki juz trend w grach, ze ida w coraz wiecej efektow. Jak ma sie lepszy sprzet, to jest to ich zdecydowany atut, no ale roznie to z tym sprzetem bywa.