HOBBY

Czyli tutaj rozmawiamy o wszystkim i o niczym... ;)

HOBBY

Postautor: Shizm » pn 09.12.2002 16:05

JAkie macie hobby niezawarte na forum, a o ktorych moglibyscie dlugo opowiadac. To pomoze w uatrakcyjnieniu forum o nowe tematy tpoic-ow, moze zaowocowar odnalezieniem forumowiczy interesujacych sie tymi samym , a tymsamym nowymi znajomosciami.

JA interesuje sie motocyklami, glownie starymi i Harley-ami i gram na gitarze.
A dream that will come true is not a real dream
Obrazek
Awatar użytkownika
Shizm
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 939
Rejestracja: wt 12.11.2002 11:09
Lokalizacja: Guild Wars [MARS]

Postautor: Chomski » pn 09.12.2002 17:47

Jesli za zainteresowanie motocyklami uznac wyjatkowa chec kupienia sobie jakiegos i spedzenia na nim calych wakacji, to sie nimi interesuje.
Oprocz tego glownie siedze przy komputerze robiac z nim przerozne rzeczy (tylko bez skojarzen zboczency! ;) albo jezdze na rowerze.
Poza tym interesuje sie calym mnostwem rzeczy, lecz na te zawsze znajde czas.
[miejsce na mądrą mądrość :-) ]
http://chaosgate.waw.pl/~chomski/
--Obrazek
Awatar użytkownika
Chomski
Prefekt
Prefekt
 
Posty: 598
Rejestracja: pt 04.10.2002 22:27
Lokalizacja: Nigdzie (Kolorado)

Postautor: Klarkash-ton » pn 09.12.2002 17:50

Mnie interesuje najbardziej niesamowitosc, osobliwosc, starosc, groza... nie wiem jak to lepiej nazwac.
Lubie literature z tym zwiazana, ale ta stara z xviii, xix, poczatek xx wieku, lubie czarno biale filmy... interesuje mnie klimat dawnych lat (najabrdziej koniec wieku xix- pocztaek xx. w przyszlosci jak juz bede duzo zarabial, mam zamiar urzadzic sobie swoj dom na wzor z tamtego okresu :)). Interesuje sie tez okultyzmem. Jest to ciekawe, gdyz wiekszosc ludzi podchodzi do tego sceptycznie, a nawet wrogo, powoduje to pewien klimat tajemniczosci i eliciarstwa u badacza tajemnych spraw... Interesuje sie tworzeniem, kreowaniem... choc i to trudno okreslic, bo kreuje historie fantastyczne laczac to z historia prawdziwa, gdzie nie wadomo co jest prawda, a co falszem... Lubie korespondencje listowa wzorowana na dawny styl. Interesuje sie takze Dirusem...

...a oprocz tego dziwactwa wymienionwego wyzej interesuje sie takze rzeczami normalnymi jak muzyka, sztuka i literatura (ta wspolczesna tez choc jak juz wspominalem nie tak bardzo jak starocie...), rpg... oprocz tego jestem namietnym graczem QuakeWorld i czasem Diablo2 :mrgreen:
YOG-SOTHOTH NAFL'FTHAGN !!! Hail 159 !
Awatar użytkownika
Klarkash-ton
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 660
Rejestracja: wt 05.11.2002 0:45
Lokalizacja: Dolina Muminków

Postautor: Chomski » pn 09.12.2002 21:22

Myslalem, ze bedziemy rozmawiac o zainteresowaniach niezwiazanych z RPG, bo inaczej to juz nie byloby offtopic ;)
A tak powaznie, to zastanawia mnie, jak bardzo nasze postrzeganie swiata przeklada sie na zainteresowania. Ja lubie rozkladac wszystko na czesci, sprawdzac jak dziala. Dlatego tez interesuje sie praktycznie wszystkim, co da sie rozmontowac.
Dla oderwania i odprezenia wsiadam sobie na rower i jezdze caly dzien po miejscach, do ktorych malo kto chodzi, a nawet o ich istnieniu wie...
[miejsce na mądrą mądrość :-) ]
http://chaosgate.waw.pl/~chomski/
--Obrazek
Awatar użytkownika
Chomski
Prefekt
Prefekt
 
Posty: 598
Rejestracja: pt 04.10.2002 22:27
Lokalizacja: Nigdzie (Kolorado)

Postautor: RaF » pn 09.12.2002 22:38

O maj gad... Czym się interesuję? Hmm... Tym, przez co jestem na tym forum i w ogóle tworzę Katedrę (a wcześniej jeszcze parę innych serwisów o podobnej tematyce), ale to chyba nie o tym tu miało być :P Hmm... Z osobliwości lubię filozofowanie, szwendanie się bez większego celu po mieście (o ile nie jest tak zimno, jak dzisiaj... brrr), interesują mnie zagadnienia polityczne, społeczne i gospodarczo-ekonomiczne, hmm... jeszcze by się sporo rzeczy znalazło, ale jakoś zwyczajnie nic mi nie przychodzi do głowy :)
"Diese nadmierne sformalizowanie starożytnego prawa zeigt Jurisprudenz jako rzecz tego samego rodzaju, als d. religiösen Formalitäten z B. Auguris etc. od. d. Hokus Pokus des znachorów der savages" -- Karol Marks
Awatar użytkownika
RaF
Katedralny Malkontent
 
Posty: 3498
Rejestracja: pt 04.10.2002 22:24
Lokalizacja: Warszawa

hmm...

Postautor: Sorden » pn 09.12.2002 23:07

hmm... Hobby... Zastanawialem sie troche nad tym co tu napisac, bo wsumie nie mam sprecyzowanych zainteresowan...
Napewno mozna tu zaliczyc muzyke, ktorej slucham nonstop i staram sie spogladac na wszystkie gatunki obiektywnie...
Drugim moim zainteresowaniem napewno jest woda... wszystko zwiozane z tym zywiolem... bawie sie w WOPR, nurkowanie a nawet zeglarstwo...
W tej liscie zainteresowan powinienem rowniez wyroznic komputer... Lubie eksperymentowac z roznymi systemami i programikami :P
hmm... to chyba wszystko...
Love, Trance & Psychedelic !
Awatar użytkownika
Sorden
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 1238
Rejestracja: wt 05.11.2002 23:34
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: Shizm » wt 10.12.2002 12:10

Chomski pisze:Jesli za zainteresowanie motocyklami uznac wyjatkowa chec kupienia sobie jakiegos i spedzenia na nim calych wakacji, to sie nimi interesuje.


A jaki chcesz sobie sprzet kupic? i dla czego na wakacje?
Ja mam zamiar kupic teraz za 150zl JAWA 350 z 1982r. i do sezonu ja zkepac w spujna calosc i wybic w Polske jak szczescie dopisze :)
A dream that will come true is not a real dream
Obrazek
Awatar użytkownika
Shizm
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 939
Rejestracja: wt 12.11.2002 11:09
Lokalizacja: Guild Wars [MARS]

Postautor: ynst » wt 10.12.2002 13:21

Moje hobby to ukladanie wacikow do uszu w pudelku :)
ynst
Wojownik
Wojownik
 
Posty: 130
Rejestracja: wt 12.11.2002 0:55
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: borsuq » wt 10.12.2002 21:29

A ja sobie lubie czsami porysowac ( szczegolnie na nudnych lekcjach ). Niedawno zrobilem szkilet nietoperza z zapalek, a pozatym lubie ksiazki. No i oczywscie me od iwelu lat zajecie basenik. Mam nadzieje zdac w najblizeszej przyszlosci mlodszego ratownika :). O jeszcze kolekcjonuje pollitrowe butelki po spirytusie - moja kolekcja cale dwie.
Ostatnio nosze Czerwony Kapelusz...
Talerz.
Awatar użytkownika
borsuq
Najemnik
Najemnik
 
Posty: 62
Rejestracja: ndz 06.10.2002 19:38
Lokalizacja: Wawa

hmm...

Postautor: Sorden » wt 10.12.2002 21:35

Zdasz z pacem w d.... Zadna filozofia :D
hihi... ja mam juz wodnego :D
p.s. ach to moja skromnosc :P
Love, Trance & Psychedelic !
Awatar użytkownika
Sorden
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 1238
Rejestracja: wt 05.11.2002 23:34
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: Lechu » śr 11.12.2002 0:06

No to teraz ja coś dorzucę od siebie :)
Kiedyś jak człowiek miał więcej czasu, nie miał komputera to i hobby było sporo. Hobby jakie najlepiej pamiętam, bo i najbardziej się w to zaangażowałem to było modelarstwo, a co za tym idzie fascynacja technologią wojskową. To było pod koniec podstawówki, potem jednak przyszła średnia szkoła, a że zdałem do plastyka przerzuciłem się na inne hobby - rysowanie. To znaczy rysowałem już wcześniej, ale dopiero w liceum załapałem jaka to frajda. W tym samym czasie doszło zainteresowanie mangą i anime no i zaczęła się ostra produkcja wielu dzieł w tych klimatach.
Siadam (coraz rzadziej) i tworzę przez kilka tygodni jeden porządny rysunek, najczęsciej plakat do ulubionego anime (uznaję zasadę że im większy format tym lepiej) wieszam go na ścianie i popadam w samouwielbienie :D Studia niestety skutecznie hamują mój zapał twórczy i dzieł powstaje coraz mniej.
W wolnych chwilach lubię też pomęczyć się nad nową tapetą w fotoszopie,
no i planuję pobawić się odrobinę w webdesign.
My new Home:
Heroes Home
Obrazek
Awatar użytkownika
Lechu
Lord
Lord
 
Posty: 1638
Rejestracja: pt 06.12.2002 12:41
Lokalizacja: Guild Wars / Heroes Home

Postautor: Chomski » śr 11.12.2002 0:12

Shizm pisze:A jaki chcesz sobie sprzet kupic? i dla czego na wakacje?
Ja mam zamiar kupic teraz za 150zl JAWA 350 z 1982r. i do sezonu ja zkepac w spujna calosc i wybic w Polske jak szczescie dopisze :)


Mysle o jakiejs JAWIE - byle byla na chodzie. O motocyklach mam mgliste pojecie, wiec wszystkiego bede sie musial uczyc od podstaw. Chyba nie trzeba znac na pamiec wszystkiego, zeby sobie jezdzic? ;)
A dlaczego na wakacje? Bo wczesniej czeka mnie kurs prawa jazdy, na ktory od roku probuje znalezc czas.
[miejsce na mądrą mądrość :-) ]
http://chaosgate.waw.pl/~chomski/
--Obrazek
Awatar użytkownika
Chomski
Prefekt
Prefekt
 
Posty: 598
Rejestracja: pt 04.10.2002 22:27
Lokalizacja: Nigdzie (Kolorado)

Postautor: Shizm » śr 11.12.2002 11:26

Ja tam Chomski troche kumam w tych sprawach ale tez sie jeszcze wiele musze nauczyc wiec nie bedziesz sam :D
A dream that will come true is not a real dream
Obrazek
Awatar użytkownika
Shizm
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 939
Rejestracja: wt 12.11.2002 11:09
Lokalizacja: Guild Wars [MARS]

Postautor: Chomski » śr 11.12.2002 18:10

Może ujmę to tak. Motocykle traktuje podobnie, jak jazde na rowerze. Nie interesują mnie nowe kierownice, przerzutki itp. Zwyczajnie jeżdżę i to bardzo dużo. Jak się coś popsuje, to naprawiam (lub będę się starał w przypadku motocykla). Sama wiedza o cudzych 'zabawkach' nie sprawia mi żadnej przyjemności ;)
[miejsce na mądrą mądrość :-) ]
http://chaosgate.waw.pl/~chomski/
--Obrazek
Awatar użytkownika
Chomski
Prefekt
Prefekt
 
Posty: 598
Rejestracja: pt 04.10.2002 22:27
Lokalizacja: Nigdzie (Kolorado)

Postautor: Gość » śr 18.12.2002 16:58

Ja nawet niewiele czasu poświęcam RPG. Zdecydowanie za mało. Kiedyś bardzo dużo rysowałem i malowałem, myślałem nawet, że dostanę się na ASP. Grubo się pomyliłem. Teraz ciężko tyram, maksimum czasu poświęcam swojemu komputerowi- granie, surfowanie i ściąganie. Od zawsze dużo lubiłem pisać, powoli nabieram pewności siebie w pisaniu i wreszcie pokazuję swoje utwory ludziom i opublikowałem swoje opowiadanie. Sprawiło mi to dużą frajdę. Od stycznia zabieram się na serio za nurkowanie- chcę wreszcie mieć patent. Pozatym strasznie zawsze mnie ciągnie do natury. W ogóle chętnie wyniósłbym się z Warszawy i zaszył się na odludziu. Wtedy najlepiej mi się myśli i tworzy. Zaczynam wtedy żyć.
Gość
 

Postautor: Gość » śr 18.12.2002 17:07

Kurcze pieczone! Chciałem dać szanse Netscape'owi i głównie z niego korzystałem, ale co i rusz się zacinam na nim. Ten ostatni post jest mojej roboty... Ech, znowu muszę wspierać działalność Bill'a Gates'a.
Gość
 

Postautor: Gość » śr 18.12.2002 17:09

Dogadać nie mogę się z tym forumem, niech mnie dunder świśnie! Non stop mnie wylogowuje... Argh... Podpisuję się ręcznie pod oboma ostatnimi postami: Jakub Cieślak
Gość
 

Postautor: Arkon » śr 18.12.2002 17:43

A ja uwielbiam żeglarstwo narty i karate. 8)
Awatar użytkownika
Arkon
Wojownik
Wojownik
 
Posty: 233
Rejestracja: sob 05.10.2002 8:08

Postautor: Zuhar » czw 19.12.2002 15:48

Zajmujuę się programowaniem, astofizyką (w ograniczonym zakresie - promieniowanie kosmiczne) i astrologią.
Awatar użytkownika
Zuhar
Mechanik Pokładowy
Mechanik Pokładowy
 
Posty: 520
Rejestracja: śr 11.12.2002 14:13
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Sabazios » pt 20.12.2002 12:18

Koszykówka, tenis stołowy, muzyka :) , gitara, KOBIETY :D
Awatar użytkownika
Sabazios
Najemnik
Najemnik
 
Posty: 75
Rejestracja: wt 19.11.2002 17:52

Postautor: Chomski » pt 20.12.2002 23:33

Zuhar pisze:Zajmujuę się programowaniem, astofizyką (w ograniczonym zakresie - promieniowanie kosmiczne) i astrologią.


A masz moze jakies ciekawe materialy dotyczace astrofizyki/astronomii? Program SETI@home natchnal mnie do glebszego przestudiowania zagadnienia, ale jakos nie ciagnie mnie do biblioteki, zeby dostal 'cegly' do poczytania ;) [i tak sie bede musial wybrac, jak znajde czas].

Wracajac do zagadnienia SETI, to moze sa wsrod nas inni uczestnicy projektu chcacy polaczyc sily w jednym zespole? :)
[miejsce na mądrą mądrość :-) ]
http://chaosgate.waw.pl/~chomski/
--Obrazek
Awatar użytkownika
Chomski
Prefekt
Prefekt
 
Posty: 598
Rejestracja: pt 04.10.2002 22:27
Lokalizacja: Nigdzie (Kolorado)

Postautor: ynst » ndz 22.12.2002 0:46

Zuhar pisze:astofizyką (w ograniczonym zakresie - promieniowanie kosmiczne)


Hehe. Toc to przeciez lwia czesc astrofizyki.
ynst
Wojownik
Wojownik
 
Posty: 130
Rejestracja: wt 12.11.2002 0:55
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: Alganothorn » sob 15.02.2003 12:33

bez zbędnych komentarzy:
historia (starożytność + XVIII-XIX w.), muzyka, sport (koszykówka, siatkówka, ROWER, żeglarstwo), fotografia, literatura, rpg (bardziej nawet od strony tworzenia niż grania), filozofia (zwłaszcza etyka, zwłaszcza porównania różnych kultur), człowiek (od anatomii, przez fizjologię, psychologię aż po socjologię i politykę)
pozdrawiam
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.
Awatar użytkownika
Alganothorn
Monarcha
Monarcha
 
Posty: 5085
Rejestracja: pn 06.01.2003 23:02
Lokalizacja: point of no return

Postautor: Shizm » pn 17.02.2003 16:05

A ja mam nowe hobby, a jest nim nie spanie podczas sesji, a po tym tydzien ferii i pobudka w poniedzialek o 6.30, bo matka chciala wiedziec na ktora mam i kiedy bede.

Zaczynam sie am siebie bac bo znowu jedno z moich ja sie bedzie chcialo uczyc do poprawy a druga nie (taka walka tez moze byc niezlym hobby)

Pozdrawiam!!!!!
A dream that will come true is not a real dream
Obrazek
Awatar użytkownika
Shizm
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 939
Rejestracja: wt 12.11.2002 11:09
Lokalizacja: Guild Wars [MARS]

Postautor: Vampdey » sob 22.02.2003 16:53

Skoro już szczycimy się nietypowymi hobby, to może ja pochwale się moją kolekcją kulek z myszek komputerowych :mrgreen: ... Sporo już mi sie ich uzbierało :)
Ostatnio zmieniony wt 10.05.2005 11:48 przez Vampdey, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
Vampdey
Katedralny Malkontent
 
Posty: 3946
Rejestracja: sob 16.11.2002 20:34
Lokalizacja: Bełchatów/Łódź

Postautor: Klarkash-ton » sob 22.02.2003 19:24

Vampdey pisze:Skoro jush szczycimy się nietypowymi hobby, to może ja pochwale się moją kolekcją kulek z myszek komputerowych :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ... Sporo jush mi sie ich uzbierało


Masz unikat - kulke z myszki CoperBlaster z 1963 ? :wink:
YOG-SOTHOTH NAFL'FTHAGN !!! Hail 159 !
Awatar użytkownika
Klarkash-ton
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 660
Rejestracja: wt 05.11.2002 0:45
Lokalizacja: Dolina Muminków

Postautor: Chaon » sob 22.02.2003 19:41

Często rysuję, czasem piszę opowiadania (ale to bardzo rzadko), lubię też robić papierowe makiety do WFB. Interesuję się teologią, kulturami Majów Inków i Azteków, z przeszłości zostało mi jeszcze trochę zainteresowania dinozaurami :) Lubię poznawać wnętrza i uczucia ludzi. Uwielbiam słuchać muzyki (zwłaszcza gotyku) i spacerować po szczecińskim cmentarzu centralnym, bez względu na pogodę (najlepiej jednocześnie słuchając gotyku 8) ).
Czy nie czujesz całą swoją duszą jak staliśmy się niczym bogowie?
Awatar użytkownika
Chaon
Lord
Lord
 
Posty: 1065
Rejestracja: pn 16.12.2002 23:20
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Alganothorn » ndz 18.05.2003 15:56

żeby reanimować, choćby na chwilę, ten temat:
czy ktoś z użytkowników bawi się w fotografię albo jazdę na rowerze?
chwilowo widzę w tym kolejny materiał na topic z grupy ot - pl.rec.foto i pl.rec.rowery to miłe miejsca, ale czasami miło pogadać z nowymi ludźmi na ten temat...
;-)
pozdrawiam
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.
Awatar użytkownika
Alganothorn
Monarcha
Monarcha
 
Posty: 5085
Rejestracja: pn 06.01.2003 23:02
Lokalizacja: point of no return

Postautor: Ryan O'Connell » ndz 18.05.2003 16:47

Komputery i komputery. :D Mniej ogólnie: demoscena i programowanie użytków (głównie na włąsne potrzeby). Do tego Irlandia... Może jakieś inne znalazłyby się. Elektronika? No trochę... Ogólnie wszystko mnie interesuje. :)
Awatar użytkownika
Ryan O'Connell
Rycerz
Rycerz
 
Posty: 270
Rejestracja: wt 29.04.2003 12:44
Lokalizacja: Częstochowa / Wrocław

Postautor: Jander » ndz 18.05.2003 17:02

Walki powietrzne (czyli m.in. rakiety i mysliwce), Orientalna Japonia i Chiny (czyli m.in. ninja i samuraje), zjawiska paranormalne i ufo, wschodnie sztuki walki, pilka nozna (bynajmiej nie gram) i Curling. No i oczywiscie gry konsolowe i cpu.
W WFRP gram bardzo malo, raz na pol roku sesja (dlatego tez bodajze tylko raz gralem ta sama postacia 2x). Ale teraz robie przygode i moze wreszcie sobie pogram (niestety tylko w trzech, chociaz grajacych w WF jest 5).
Awatar użytkownika
Jander
Czujnik ;-)
Czujnik ;-)
 
Posty: 1504
Rejestracja: sob 09.11.2002 23:07
Lokalizacja: Wrocław / Mysłowice

Postautor: Azirafal » ndz 18.05.2003 17:23

Pisanie - przede wszystkim opowiadania.
Muzyka - bardzo dużo muzyki (praktycznie cały czas jej słucham).
Sport - Piłka nożna (polska, miezynarodowa, zagraniczna, granie IRL), tenis stołowy (granie IRL).
Czytanie książek - przede wszystkim szeroko pojmowana fantastyka.
Filmy - ...
Imprezy - tego chyba tłumaczyć nie trzeba :twisted:
RPGi - zarówno komputerowe gry, jak i PBEM'y czy zwykłe sesje.
If you don't stand for something you'll fall for anything.
Awatar użytkownika
Azirafal
Arcypryk
 
Posty: 1938
Rejestracja: wt 07.01.2003 15:33
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Alganothorn » ndz 18.05.2003 21:51

mi nie chodzi o to, żeby pisać wszystko o swoich zainteresowaniach, bo to już kiedys zrobiłem, ale żeby może z kimś pogadać...tak to najwyżej pogadam z janderem o wizji ody nobunagi i jej modyfikacjom dokonanym przez toyotomiego hideyoshiego, albo o kobrze kwoczura na suchoju ;-)
pozdrawiam
ps. jak wspominałem, pełniejszą listę moich zainteresowań można znaleźć wyżej ;-)
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.
Awatar użytkownika
Alganothorn
Monarcha
Monarcha
 
Posty: 5085
Rejestracja: pn 06.01.2003 23:02
Lokalizacja: point of no return

Postautor: Jander » pn 19.05.2003 11:53

Akurat najbardziej interesuje sie historia zjednywania Chin, gdy to imperium popadalo w coraz wieksza korupcje i powstawaly rebelie. Cao Cao, Sun Jian i Liu Bei to byli owczesni walczacy o wladze (byly tez inne dynastie ale to sa najwazniejsze). Ktos zna? :P
Awatar użytkownika
Jander
Czujnik ;-)
Czujnik ;-)
 
Posty: 1504
Rejestracja: sob 09.11.2002 23:07
Lokalizacja: Wrocław / Mysłowice

Postautor: Alganothorn » pn 19.05.2003 21:47

chiny mnie mało interesują, tyle, że kumpel pisze doktorat obejmujący m.in. chiny...problem w tym, że chodzi o epoka brązu :-)
pozdrawiam
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.
Awatar użytkownika
Alganothorn
Monarcha
Monarcha
 
Posty: 5085
Rejestracja: pn 06.01.2003 23:02
Lokalizacja: point of no return

Postautor: Jander » pn 19.05.2003 22:00

A znasz jakies ciekawe zrodla informacji nt. Nobunagi Ody? Bo musze "odrobic zaleglosci" (bynajmiej nie szkolne) :) a niestety podrecznik do histy tego nie obejmuje :?
Awatar użytkownika
Jander
Czujnik ;-)
Czujnik ;-)
 
Posty: 1504
Rejestracja: sob 09.11.2002 23:07
Lokalizacja: Wrocław / Mysłowice

Następna

Wróć do Offtopicownia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości