KAT

Coś dla ucha.

Moderator: Sorden

KAT

Postautor: Sorden » pn 16.12.2002 15:05

hmm... Czekam na opinie o tymze zespole :)
Co sadzicie o jego muzyce, dotychczasowych dokonaniach...
Oraz czy cieszycie sie ze zespol znowu sie odrodzil... !!??
Love, Trance & Psychedelic !
Awatar użytkownika
Sorden
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 1238
Rejestracja: wt 05.11.2002 23:34
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: Klarkash-ton » pn 16.12.2002 16:50

Niby to klasyka poslkiego metalu, ale jakos nie przepadam ani za muzyka jaka gra ta grupa ani za warstwa tekstowa... Niech sie odradza, mi to obojetne :mrgreen:
YOG-SOTHOTH NAFL'FTHAGN !!! Hail 159 !
Awatar użytkownika
Klarkash-ton
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 660
Rejestracja: wt 05.11.2002 0:45
Lokalizacja: Dolina Muminków

Postautor: Shizm » śr 18.12.2002 15:06

Ja sie ciesze, aby wiecej ballad grali w stylu "Purpurowe gody". Albym "Róże milosci najlepiej przyjmuja sie na grobach" jest swietnyObrazek
A dream that will come true is not a real dream
Obrazek
Awatar użytkownika
Shizm
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 939
Rejestracja: wt 12.11.2002 11:09
Lokalizacja: Guild Wars [MARS]

Postautor: Sabazios » czw 19.12.2002 21:50

Kata bardzo lubię i szanuję za ich twórczość i to co wnieśli na polską scenę muzyczną. Najlepsza płyta "Róże miłości..." polecam utwór "Płaszcz skrytobujcy". Co do odrodzenia zespołu to wydaje mi się, że to już nie będzie to samo.
Awatar użytkownika
Sabazios
Najemnik
Najemnik
 
Posty: 75
Rejestracja: wt 19.11.2002 17:52

hmm...

Postautor: Sorden » czw 19.12.2002 21:54

hmm... PŁASZCZ SKRYTOBÓJCY :lol: :lol: :lol:
Myslalem ze tylko mi sie ten utwor podoba :P
Ostatnio zmieniony sob 15.02.2003 17:16 przez Sorden, łącznie zmieniany 1 raz
Love, Trance & Psychedelic !
Awatar użytkownika
Sorden
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 1238
Rejestracja: wt 05.11.2002 23:34
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: '//iedzmin » pt 20.12.2002 23:51

Mam cala dyskografie ;) - lubie sobie posluchac od czasa do czasa :>
poecam piosnke: OSTATNI TABOR - naprawde zajebista ballada ZAJEBISTA!

ze tak powiem:
BADZ WARIATEM ZAGRAJ Z KATEM 8)
Obrazek
Awatar użytkownika
'//iedzmin
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 694
Rejestracja: ndz 06.10.2002 9:44
Lokalizacja: Currahee

Postautor: SaraniX » sob 15.02.2003 1:37


Łza Dla Cieniów Minionych
Trzeba zasnąć
Purpurowe Gody
Ostatni tabor
Płaszcz skrytobójcy
Głos z ciemnosci
Legenda wysniona
Strzez sie plucia...

no i w koncu

Bramy zadz
Czas Zemsty


po prostu miooooooodzio, super kapela...
a co do "plaszcza skrytobojcy" to Kostrzewski niezla lipe odstawil na koncercie 2 miesiace temu zakladajac na ten utwor jakas smisznawa peleryne i potancowywujac ;)
"Anioł ognisty mój anioł lewy
Poruszył dawną miłości strunę (...)"
[Człowiek]

V3mpire
Awatar użytkownika
SaraniX
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 29
Rejestracja: sob 12.10.2002 11:27
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Funeral » ndz 09.03.2003 18:04

hhmmmmmmmmmm kata szanuje, mam całą dyskografie, choć niektóre teksty uaważam za dziecinne!
niezmienie to faktu że Kat to czarny kult a jego reaktywacje przyjmuje z dystansem, zobaczymy co z tego wyjdzie!
narazie panowie pograli sobie na jednej trasie, podobno będzie i druga, zobaczymy!
Keep on rotting , keep on hoping, keep on dreaming
One day maybe, keep on rotting, keep on hoping
Whilst in the real world you...
Awatar użytkownika
Funeral
Najemnik
Najemnik
 
Posty: 108
Rejestracja: ndz 09.03.2003 17:34
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postautor: wiedźmocha » pn 10.03.2003 17:10

KAT the beściak aczkolwiek ja tam nabardziej lubie Metallice P.S

ZMODYFIKOWANE PRZEZ ADMINISTRATORÓW FORUM
łamanie regulaminu nie będzie tolerowane!
wiedźmocha
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 1
Rejestracja: pn 10.03.2003 16:40

Postautor: '//iedzmin » wt 18.03.2003 11:44

Poprostu nie moge sobie ospuscic w tym temacie jednej sytuacji jaka mnie spotkala ostatnio we Wrocku.
Ide sobie z kumplem - wychodze z PKP - a tu ida 2 panienki ubrane na czarno, ostry mejkap - oczywiscie blackowy - a 1 panienka na glowie miala czarne przybranie zakonnicy. Kuwa to juz dla mnie jest nienormalne.
Wszystkie "satanistki" co znam to jedny co robia to sie wielce ku*wia - nic wiecej. Jaki jest sens takiej maskarady.
Obrazek
Awatar użytkownika
'//iedzmin
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 694
Rejestracja: ndz 06.10.2002 9:44
Lokalizacja: Currahee

Postautor: Chaon » śr 19.03.2003 19:25

KATa nie lubię, dla mnie ten zespół nie jest niczym wyjątkowym, a co do tekstów... nie chce mi się słuchać po polsku o szatanie i innych słabeuszach...

Re: Wiedźmin
Nie mam nic przeciwko czarnym ciuchom, ale strasznie nie lubię ostrego makijażu. To nakrycie głowy zakonnicy także IMO przesada... A co do satanistek to mamy podobne zdanie :) W ogóle to po twoim opisie tych dziewczyn przyszedł mi na myśl utwór Marduka "Funereal bitch" :roll:
Czy nie czujesz całą swoją duszą jak staliśmy się niczym bogowie?
Awatar użytkownika
Chaon
Lord
Lord
 
Posty: 1065
Rejestracja: pn 16.12.2002 23:20
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Czarownica » śr 25.06.2003 19:48

Kat to świetny zespół bez dwóch zdań. Najlepsze dla mnie są oczywiście ballady ale i ostrzejsze kawałki uwielbiam. Zdecydowanie jeden z lepszych polskich zespołów... :vamp:

Co do "satanistek" Ja ubieram się na czarno, bo mi się tak ;podoba, ale nie jestem zwolenniczką ostrego makijażu i uwodzenia jakichś facetów bo np. ma długie włosy czy ma glany. to bez sensu a dziwek nie znoszę.
"I'm so happy cause today I found my friends... they're in my head"
Awatar użytkownika
Czarownica
Lady
Lady
 
Posty: 65
Rejestracja: śr 25.06.2003 19:05
Lokalizacja: Będzin (siedziba diabła)

Postautor: Nain Wieczny Tułacz GM » czw 26.06.2003 14:36

KAT hym nie wiem jakos mnie to nie bierze ale chyle czoło przed ludzmi co tego słuchaja...mam paru kumpli przez wzglad na ktorych zachowuje dla tego zespolu neutralnosc...lubie bardziej innych wykonawców z niepolskej sceny metalowej :wink: jak to sie ładnie mowi gust nie podlega ocenie :wink:
There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
- Old Dwarf Saying
Awatar użytkownika
Nain Wieczny Tułacz GM
Wojownik
Wojownik
 
Posty: 141
Rejestracja: czw 17.04.2003 11:57
Lokalizacja: Olsztyn

Postautor: Pablos » śr 13.08.2003 8:40

Według mnie KAT to najlepszy polski metalowy zespół jaki kiedykolwiek istniał. Nawet Turbo i TSA mogą się schować.

Za najlepszą płytę uważam "Bastarda", którego usłyszałem jako pierwszego i do dziś robi na mnie niesamowite wrażenie.

Jak dla mnie teksty KAT'a nie są ani trochę śmieszne, ani dziecinne, to najczystsza poezja. Są odbiciem stanu polskiego katolicyzmu i wszechobecnej dewocji i bigoterii.

Co do makijaży - stanowcze nie! Natura, natura, natura.
Co do przebrań w części klasztornego odzienia - świetny pomysł, jak dożyję konceru KAT'a, w którym będę mógł uczesniczyć, to sam założę koloratkę ;)
Pablos
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 5
Rejestracja: śr 16.07.2003 10:53
Lokalizacja: Heavy Metal Universe

Postautor: smut » czw 18.09.2003 19:18

Powiem jedno KAT to najlepsza kapela Thrash w Polsce , rządzą ! :)
jak koś nie słyszał jeszcze tego to baaaardzo serdecznie polecam Głos z Ciemności zajebisty kawałek :)

Umieram - gdy widzę jak błądzimy we mgle
Umieram - gdy czuję, że trwamy we śnie
Umieram - bo wiem, że Ty nie rozumiesz, że ja
Umieram - gdy widzę jak Ty...

Hunter - Kiedy Umieram
Awatar użytkownika
smut
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 13
Rejestracja: czw 18.09.2003 18:37
Lokalizacja: Legnica

Postautor: Sztickin » czw 18.09.2003 20:56

najlepszy w czym? w plebiscytach na kobiete KATa?? :P
Sztickin
Rycerz
Rycerz
 
Posty: 482
Rejestracja: pn 14.07.2003 17:10
Lokalizacja: jestem?

Postautor: Los » śr 10.12.2003 9:56

Oddech wymarłych światów - to jest KAT!!

i Diabelski Dom część II.... i trash metal!
ride like the wind... fight proud my son
Los
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 5
Rejestracja: śr 10.12.2003 9:06
Lokalizacja: Heavy Metal Universe

Postautor: Funeral » śr 10.12.2003 23:17

hmmm a późnijesz Kat to już nie Kat, co??:)
a tak btw to thrash metal!
Keep on rotting , keep on hoping, keep on dreaming
One day maybe, keep on rotting, keep on hoping
Whilst in the real world you...
Awatar użytkownika
Funeral
Najemnik
Najemnik
 
Posty: 108
Rejestracja: ndz 09.03.2003 17:34
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza


Wróć do Muzyka

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron