Mordimer Madderdin na ekranie komputerów :: Sprawdź komentowany news.

Tutaj możesz komentować pojawiające się w naszym serwisie literackim wiadomości

Moderatorzy: Vampdey, Tigana, Shadowmage, Achmed

Mordimer Madderdin na ekranie komputerów

Postautor: Shedao Shai » wt 29.08.2023 12:54

Ależ to będzie piękna katastrofa :D
Awatar użytkownika
Shedao Shai
Wielki Książę
Wielki Książę
 
Posty: 3724
Rejestracja: sob 06.03.2004 15:20
Lokalizacja: Wrocław

Mordimer Madderdin na ekranie komputerów

Postautor: asymon » wt 29.08.2023 12:57

To się teraz "crude humor" nazywa?
Awatar użytkownika
asymon
Lord
Lord
 
Posty: 1967
Rejestracja: ndz 10.05.2015 8:38

Mordimer Madderdin na ekranie komputerów

Postautor: raistand » śr 30.08.2023 8:54

Na ciernie i gwoździe...
raistand
Wojownik
Wojownik
 
Posty: 210
Rejestracja: czw 08.02.2018 8:46

Re: Mordimer Madderdin na ekranie komputerów

Postautor: nosiwoda » śr 30.08.2023 9:53

Nie znam się na grafice komputerowej, ale to chyba takie trochę a la 2010?
This space-time continuum is ruled by Pa Gorg, Ma Gorg and Junior Gorg.
Awatar użytkownika
nosiwoda
Monarcha
Monarcha
 
Posty: 5010
Rejestracja: śr 18.10.2006 12:57
Lokalizacja: zewsząd

Re: Mordimer Madderdin na ekranie komputerów

Postautor: Shedao Shai » śr 30.08.2023 9:56

nosiwoda pisze:Nie znam się na grafice komputerowej, ale to chyba takie trochę a la 2010?


Dokładnie tak. Twórcy gry chyba chcą zrobić mocną konkurencję Dragon Age'owi... pierwszemu :twisted:
Awatar użytkownika
Shedao Shai
Wielki Książę
Wielki Książę
 
Posty: 3724
Rejestracja: sob 06.03.2004 15:20
Lokalizacja: Wrocław

Re: Mordimer Madderdin na ekranie komputerów

Postautor: Whoresbane » śr 30.08.2023 10:10

Gra o Tron od Cyanide wyglądała już znacznie lepiej a wcale jakoś ładnie nie była
Obrazek
Awatar użytkownika
Whoresbane
Lord
Lord
 
Posty: 1483
Rejestracja: wt 13.08.2019 17:08

Mordimer Madderdin na ekranie komputerów

Postautor: Coacoochee » czw 31.08.2023 18:12