Moderatorzy: Vampdey, Tigana, Shadowmage, Achmed
nosiwoda pisze:Nie znam się na grafice komputerowej, ale to chyba takie trochę a la 2010?
Dracos pisze:Gdyby normalny developer znana od lat marka by taka grę wypuściła to można by ci przyznać rację, a jak grę robi indie studio może pierwszą może drugą ze swojego portfolio z mocno ograniczonym budżetem to nie jest to jakiś powód do wstydu. Wiele gier w takich warunkach powstaje i niektóre przebijają się do masowej świadomości, a kapitał i zdobyte doświadczenie można wykorzystać do następnego projektu.
Dracos pisze:Jest wielu fanów którzy dalej łupią w stare gry tylko dlatego że gra im się w nią przyjemnie i wcale ich archaiczna grafika nie odstrasza (chociaż fakt że w momencie wyjścia była przystająca do tamtych czasów).
Dracos pisze:Ta fabuła grywalność i jak to mówisz inne farmazony to przynajmniej dla mnie zawsze będzie priorytet w rpgach, a nie ray tracing i inne pozłotka.
Shedao Shai pisze:Czas pokaże ile osób rozumuje tak jak Ty, a ile tak jak ja. Uważam, że korzystanie z przestarzałych rozwiązań technologicznych w dzisiejszych czasach nie ma racji bytu
Shedao Shai pisze:Spójrz jakie baty zebrała chociażby Mass Effect: Andromeda. Bo... tuż po premierze mimika postaci była dziwna. I były inne bugi. Wprawdzie szybko naprawili to patchami, ale mleko się wylało, gra otrzymała metkę niedopracowanej, a więc raczej słabej, i oberwało jej się z każdej strony. Nikt się wówczas nie rozwodził nad fabułą, settingiem, gameplayem (a to wszystko było - w mojej ocenie - bardzo dobre). A tam nawet grafika była dobra, tylko jej elementy szwankowały. I kaplica. A mnie to boli, bo mi się dość mocno gra podobała.
Dracos pisze:Ale ja nie piszę że ta gra będzie miała szansę rywalizować z tytułami AAA, ale ma szansę że na steamie sporo ludzi ją wypróbuje (najwyżej zrobią refund) i w zależności od tego czy wciąga czy nie jakiś sukces może odnieść.
Shedao Shai pisze:Wiesz ja pamiętam jak ludzie się naigrywali z Dragon Age 1 że grafika jak z poprzedniej generacji, a mimo to grało się przyjemnie i sukces gra odniosła.
Shedao Shai pisze:Ogólnie uważam że inne są oczekiwania od gier jak CP czy w zasadzie jakikolwiek produkt uznanego studia gdzie wcześnie rusza maszyna marketingowa i budują hype, a inne od gierek indie developerów. Tym pierwszym niczego się na premierę nie wybacza, a tym drugim jak już komuś wpadną na radar to dają szansę i jakiś cza pograją nie patrząc zbytnio na różne niedomagania.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości