T34/85 Kolorowe Ryciny poszukiwane

od starożytnej po nowożytną na wszystkie sposoby ;-)

T34/85 Kolorowe Ryciny poszukiwane

Postautor: Hifidelic » wt 31.08.2004 18:07

Poszukuję kolorowych rycin przedstawiających malowanie T34/85, które jeździły w barwach polskich.
Obrazek
Debian Sid i jest git!
Awatar użytkownika
Hifidelic
Spammer!!!
Spammer!!!
 
Posty: 1453
Rejestracja: ndz 13.07.2003 18:27
Lokalizacja: Uroczysko

Postautor: Alganothorn » śr 01.09.2004 8:15

jaki okres?
jeśli jesień 1944 jest ok, może będę miał na spotkaniu katedralnym...
...ale ze mnie fajny kolo
:D
pozdrawiam
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.
Awatar użytkownika
Alganothorn
Monarcha
Monarcha
 
Posty: 5830
Rejestracja: pn 06.01.2003 23:02
Lokalizacja: point of no return

Postautor: Breja » śr 01.09.2004 9:51

Hajfi , zarzuciłem przynęte (wczoraj) na forum maniaków wojskowości (2 WŚ mainly) i na razie czekam 8)
Mamo !! Dzieci w szkole się ze mnie śmieją, że śmierdzę trupem - płacze Jasiu - mamo!!, mmaaamo, mamoooooo.....
Awatar użytkownika
Breja
Rycerz
Rycerz
 
Posty: 392
Rejestracja: czw 20.03.2003 0:34
Lokalizacja: z dupy

Postautor: Alganothorn » czw 02.09.2004 9:24

jestem w stanie zdobyć takowe wzory, jeśli będę znał konkretną jednostkę i konkretny okres, przynajmniej rok i jego porę;
dla mojego źródła informacji to za mało danych (model czołgu i fakt, że siły polskie)
pozdrawiam
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.
Awatar użytkownika
Alganothorn
Monarcha
Monarcha
 
Posty: 5830
Rejestracja: pn 06.01.2003 23:02
Lokalizacja: point of no return

Postautor: Hifidelic » pt 03.09.2004 15:44

Dzięki Breja za respons - już zgadałem się z Algim, załatwi :D
Obrazek
Debian Sid i jest git!
Awatar użytkownika
Hifidelic
Spammer!!!
Spammer!!!
 
Posty: 1453
Rejestracja: ndz 13.07.2003 18:27
Lokalizacja: Uroczysko

Postautor: Breja » pt 03.09.2004 15:45

No to dobrze , bo na tym forum na którym zarzuciłem przynete cisza jak makiem zasiał :cry:
Mamo !! Dzieci w szkole się ze mnie śmieją, że śmierdzę trupem - płacze Jasiu - mamo!!, mmaaamo, mamoooooo.....
Awatar użytkownika
Breja
Rycerz
Rycerz
 
Posty: 392
Rejestracja: czw 20.03.2003 0:34
Lokalizacja: z dupy

Postautor: Alganothorn » pt 03.09.2004 15:47

jeśli tylko mogę pomóc, zawsze chętnie to zrobię
;-)
a jak nie mogę - postaram się znaleźć tego, co może...
:D
pozdrawiam
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.
Awatar użytkownika
Alganothorn
Monarcha
Monarcha
 
Posty: 5830
Rejestracja: pn 06.01.2003 23:02
Lokalizacja: point of no return

Postautor: Breja » czw 09.09.2004 2:35

To odpowiedź od imć Kaprala:

"W ksiazce J.Magnuski pt: Wozy bojowe LWP
jest barwna wklada przedstawiajaca T-34-85 w kamuflazu ziomwym (białe plamy nalozone na kolor podstawowy) stosowanym w okresie ofensywy zimowej 1945 r oraz T-34-85 polskiej produkcji w kamuflazu letnim (plamy czarne oraz jasnozielone nalozone na kolor podstawowy ) w czasie ciwczen w latach 60.
Pytanie brzmi jaki byl kolor podstawowy ? :-)

jak bede mial dostep dp skanera to zamieszcze ryciny"
Mamo !! Dzieci w szkole się ze mnie śmieją, że śmierdzę trupem - płacze Jasiu - mamo!!, mmaaamo, mamoooooo.....
Awatar użytkownika
Breja
Rycerz
Rycerz
 
Posty: 392
Rejestracja: czw 20.03.2003 0:34
Lokalizacja: z dupy

Postautor: Hifidelic » czw 09.09.2004 14:21

Kolor podstawowy już mam :D
A łaty brzmią bardzo zachęcająco... :D
Jak się uda z tymi skanami, będzie po prostu GIT :D
Obrazek
Debian Sid i jest git!
Awatar użytkownika
Hifidelic
Spammer!!!
Spammer!!!
 
Posty: 1453
Rejestracja: ndz 13.07.2003 18:27
Lokalizacja: Uroczysko


Wróć do Historia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron