Muzyka

Forum polskiego systemu RPG opartego na mitologii i wierzeniach pogańskich Słowian.

Muzyka

Postautor: Kazawar Wurdsten » czw 01.09.2005 11:55

Wyszydełkowałem następujący tekst. Proszę Was o rzut oka:

http://iwankow.ps.pl/baszta/arkona/plik ... azawar.zip

Sprawa jest w trakcie dopracowywania. Proszę o koment jakiś. Czego brakuje, co jest nieprawdą historyczną.

Drobne poprawki i proszę wersja druga, zastępująca pierwszą (link juz dziala, dzieki Lea):

http://iwankow.ps.pl/baszta/arkona/plik ... war-v2.zip

Była kiedyś dyskusja o umiejętności muzykalność i sztuka. Postanowiłem to przywołać w tym dokumencie.
Ostatnio zmieniony pt 02.09.2005 8:56 przez Kazawar Wurdsten, łącznie zmieniany 2 razy
Awatar użytkownika
Kazawar Wurdsten
Rycerz
Rycerz

Postautor: Leuś » czw 01.09.2005 22:19

Kazawarze, nowy link nie działa, bo napisałeś instrumenty z małej litery a na serwerze masz z dużej.

Uważam że to bardzo solidny tekst. Przyznaję się, nie znam się na tym nic a nic, dlatego nie podpowiem co było a czego nie było. Nie miałam jednak pojęcia że było już wtedy aż tyle instrumentów (na przykład lutnia) i tekst mnie dosyć zaciekawił. Poza tym to bardzo fajne urozmaicenie, lubię małe dodatki mówiące o życiowych rzeczach, a nie tylko o tym jak walka (i ekspienie) wygląda w poszczególnych stronach. I fajnie że wrzuciłeś umiejętności, scalajmy to co już wymyśleliśmy.

Aha, jeden szczególik. Ja przyjęłam, że używano multanek (uh.. przynajmniej dziwożony...). Nie wiem czy podpiąłeś je pod piszczałki, bo może i tak być, czy Twoje źródło o nich nie wspominało. Nie wiem czy istniały w czasach Arkony, zakładam jednak nieśmiało że tak, bo wytwarzano je już przed tą erą, więc chyba nie zapomniano jak to się robi...
Awatar użytkownika
Leuś
Lady
Lady

Postautor: Bloody » czw 01.09.2005 22:21

Te drugie coś nie wchodzi. A co do tego pierwszego to jest niezłe :D.
Zdecydowanie jestem za :)
Excitate vos somnus non eat....
Awatar użytkownika
Bloody
Lord
Lord