Mag - Roty

O Mrocznych systemach...

Mag - Roty

Postautor: Seth » wt 04.05.2004 11:18

Tworzymy efekty, które z czasem okazują się całkiem przydatnymi rotami. Może czas się tym podzielić.

Zakaz
Rota ta powstała w początkach Średniowiecza w jednym z zakonów hermetycznych, choć spotkana była również wśród czarownic. Stosowana była głównie przez magów pragnących "ciszy i spokoju". Jej prawdziwa potęga ukazała się dopiero w czasach Inkwizycji.

Sfery: Umysł 3, Pierwsza 2.
Opis: Mag rysuje w powietrzu jakiś symbol/runę. Zazwyczaj powyżej 1 metra w drzwiach, albo innych wąskich przejściach, by mieć pewność, że ofiara przez nią przejdzie.
Symbol "nasączony" jest jedną myślą: "Tam nic nie ma", "Już tam byłeś", "To ślepy zaułek", czasami bardziej prozaiczną: "Chcesz do toalety :wink: ".
Gdy ofiara przechodzi przez Zakaz natychmiast stosuje się do zawartej informacji. Np. w przypadku "Tam nic nie ma" pójdzie szukać gdzieś indziej.
Mechanika: Pierwsza 2 - pozwala trać i odnawiać się tej rocie (normalny czas trwania). W innym przypadku efekt skupi się na pierwszej przechodzącej osobie, poczym zniknie.
Symbol jest widoczny po efekcie Pierwszej 1 lub udanego rzutu Świadomości (ST:7). Wtedy również przysługuje rzut obronny na Siłę Woli (ST:6).

W razie niejasności pisać. Komentarze i własna twórczość mile widziana.
Awatar użytkownika
Seth
Wędrowiec
Wędrowiec
 
Posty: 59
Rejestracja: śr 03.12.2003 12:20
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Arg » ndz 16.05.2004 19:09

Z prywatnej kolekcji:

Easy II Dissapear:
Mily efekt do unikania problemow z innymi magami i skaningiem
pierwsza 2 korespondencjia 2 entropia 2

Zabawa polega na stworzenia takiego wzorca rozkladu piwreszej jaki maja zwykli nieprzebudzeni, nie gromadzacy jej nadwyzek (pierwsza), potem nalozenia go na swoj wlasny (koresp) no i oczywiscie upewnienie sie ze ikt nie zauwazy ze to falszywka (zwiekszenie prawdopodobienstwa zauwazenia naszej poprwaionej wersji)
Da sie to tez robic z zyciem i nie koniecznie na nas samych. chwila zabawy i dal wiekszosci mniej spostrzegawczych slanujacych Wampiry zyja, a wilkolaki sa undedami.

Najprosciej ujmojac pozim trudnosci zauwazenia prawdziwej natury obiektu roscie o tyle ile wynosi liczba sukcesow w zocie na powodzenie efektu

F1
Efekt dlal wszystkich kierowcow ktorzy lubia naprawde szybka jazde.
Korespondecjia 1, czas 2 (entropia 2 jako wspomagajaca)

Tylko usiasc za kierownica i jaechac jakies 300km\h na zatloczonej drodze, wymijajac wszystkich z precyzja szwajcarskiego zegarka
korepondecja zapewni nam zdolnosc dokladnego postrzegania ruchu na jezdni, a czas pozwoli pozanc zachowanie samochodu w czasie jazdy i pozwoli wybrac optymalna predkosc i sposob wchodzenia w zakrety. Entorpia dodatkowo zapewnia nas ze zednago poslizgu nie bedzie.

Poziom trudnosci wszystkich testow na prowadzenie spada o ilosc uzyskanych sukcesow

Zlamas
korespondecja 3
Jesli jestesmy odpowiednio szybcy (mzna sobie pomuc zyciem czy czasem) to nie ma nic wspanialszego niz wilkolaczek sam lamiacy sobie lapke. Wystarczy rozwinac na naszej dloni plaszczyze ktora zaginamy w przestrzeni do punktu gdzie taki wlkolak ma lokiec (pod katem prostym do stawu lokciowego przeciwnika), Teraz karzde uderzenie zablokowane przez nasza dlon bedzie przekazywalo cala sile w wyznaczony przez nasz punkt. Im silniejszy przeciwnik tym bardzie go to zaboli.

karzdy udany blok w bojce powoduje ze przeciwnik otrzymuje tyle pbrazen ile zadalby trafionemu obiektowi.

AP.
Skrot odnaszacy sie do amunicji przeciwpancernej, stosowany takrze do prostego efektu korespondecji 3.

Rozciagamy plaszczyzne kilka centymnetrow przed osoba do ktorej strzelamy my lob nasi znajomi, i ustawiamy punkt wylotowy dla plaszczyzny wewnatrz ciala ofiary. Jesli wszystko sie uda ofiara otrzymuje pelne obrazenia, z pomineciem wszelakich pancerzy. Efekt jest dosyc wulgarny, wiec lepiej nie przesadzac, i pozwolic kilku pociska trafic w pancez zanim ofiara padnie( no i lepiej nie stac w poblizu gdy ktos bedzie robil sekcje zwlok denata)
"Hit iron to call for sparks, hit a man to call for furry. To shape man or metall one must strike with force"
Awatar użytkownika
Arg
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 8
Rejestracja: ndz 16.05.2004 17:51
Lokalizacja: Zamosc/Zielona Gora

Postautor: Seth » czw 20.05.2004 10:38

Rota przyszłych zdarzeń

Rota ta powstała na użytek jednego z Eutanatosów. Przed wykonaniem zlecenia wybierał miejsce w którym zabije ofiarę. Po czym przeglądał alternatywne przyszłości pozwalające mu przygotować się na każdą okoliczność.

Sfery: Czas 2; Entropia 3; (Korespondencja 2)
Mechanika: Czas 2 - pozwala na ujrzenie jednej z możliwych przyszłości. Entropia na 3 pozwala na wybranie tej właściwej. Korespondencja 2 - dla leniwych magów którzy nie chcą lub nie mogą udać się w miejsce zasadzki. Ilość zgromadzonych sukcesów przekłada się na ilość sukcesów w inicjatywie. A także daje pewną pulę sukcesów w akcjach Ataku i Uników, chociaż pula ta pomniejszana jest co turę o 1 kość.
Tzn. 3 sukcesy w rzucie magii dają 3 automatyczne sukcesy w rzucie Inicjatywy i 3 sukcesy w puli ataku i uników. W kolejnej turze mamy już tylko 2 sukcesy w puli walki. Dlatego, że wypaczamy swoim zachowaniem wcześniejszą wizję.

P.S.
A już myślałem, że zlikwiduję ten topik :)
Awatar użytkownika
Seth
Wędrowiec
Wędrowiec
 
Posty: 59
Rejestracja: śr 03.12.2003 12:20
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Arg » czw 20.05.2004 17:19

Hymm... to moze zaiprowizujmy sobie cos... w mysl zasady..Maga nie zabija jego przeciwnik...tylko jego brak pomyslow"

Spileczka
Korespondecja 2 materia 3

MAGU jesli szarzuje na ciebie rozwscieczony wilkolak, jesli sciga cie zly przedpotopowiec, jesli chcesz niezbyt efektownie(ale efektywnie) wykonczyc nieprzebudzonego....

To zamist kombinowac i tworzyc zawile efekty przekoreponduj im:
Wilkolakowi prosto do serca srebrna szpilke...
Wampirowi kolek...
a nieprzebudzonemu babelek powietrza...

Zakolkowanie, zawal, oprazenie wewnetrzne, czo tylko zechcesz.... jesli nie masz przy sobie odpowiedniego przedmiotu to poprostu go stworz/przerob przy pomocy materii (3 zwylke wystarczy)

Niby banalne, ale ile juz postaci zeszlo z tego swiata, bo zapmnieli ze efekt mnie ma byc skomplikowany, tylko skuteczny.

Co do mechaniki.... coz... jak dziala szpilka umieszczona w sercu wilkolaka.... to zalezy od MG, ale bylo by zabawne gdby wilkolak wyparowywal obrazenie sercem... wampiry wlasciwie tez maja z tym problemy, a w wypadku smiertelnych.... to sie zdaje sie zawalem zawsze konczy.
"Hit iron to call for sparks, hit a man to call for furry. To shape man or metall one must strike with force"
Awatar użytkownika
Arg
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 8
Rejestracja: ndz 16.05.2004 17:51
Lokalizacja: Zamosc/Zielona Gora

Postautor: Lilly » czw 20.05.2004 23:10

Arg pisze:Spileczka
Korespondecja 2 materia 3


Kiedys juz ktos z moich znajomych cos takiego wymyslil... wprawdzie nie podczas sesji, ale w dywagacjach na temat mozliwych efektow, paradoksu itp...

Moim zdaniem, jesli chodzi o ten efekt, to z paradoksem nie powinno byc problemu. Natomiast nie wiem, czy on taki skuteczny podczas ucieczki. Przede wszystkim to wiecej niz jedna akcja, bo najpierw trzeba to cos stworzyc, a pozniej przekorespondowac... Tak czy siak troche to potrwa. Kolejna sprawa jest taka, ze uciekajac na pewno mamy podniesiony stopien trudnosci.

Ale pomysl sam w sobie, ciekawy... i jakze zlosliwy :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
Lilly
Lady
Lady
 
Posty: 1091
Rejestracja: wt 09.09.2003 10:13
Lokalizacja: Wrocław/Częstochowa (Moonglade)

Postautor: Arg » sob 29.05.2004 12:47

co by tu zaimprowizowac.......
:idea: o naprzyklad......

W filmie "Spavn" była taka scena jak to "S" zakrył sie pelerynka i zmienil w kawalek budynku.....

A gdyby tak przy pomocy korespondecji np 3 stworzyć dwa okna wspolprzestrzenne oddzielone od siebie pustym obszarem.. jakby to wytlomaczyc....

Obraz swiata 1 ---->}wolna przestrzen{---->obraz swiata 1
Obraz swiata 2 <----}wolna przestrzen{---->obraz swiata 2

teraz umiescmy takie okna np w zaułku miedzy jakimidwoma wysokimi budynkami. Kazdy obserwator przechodzacy ulicą patrzacy w zaułek bedzie widzial to co jest w zaulku(smietniki, sciany budynkow, smieci, oraz samochody jezdzace po drogiej stronie) ale nie bedzie widzial tego co znajduje sie pomiedzy oknami(np.samochodu, grupy magow robiacej sobie piknik, Wilkolaka ktory postanowil sobie oddac mocz w zaulku^__^) czegokolwiek co tam umiescimy. jesli naprzyklad stworzymy takie okno z widokiem na ściane, i staniemy za nim, to dla osob stojących na wprost nas bedziemy tylko kawalkiem ściany. Wzbogacając taki efek to materie np3 mamy obraz idealnie 3D, dający się dotknąć, poczuć, powąchać. Wzbogacając wszystko pierwsza, dostajemy trwala iluzje pozwalającą nam ukruć jakieś drzwi, wjazd do garazu, albo zmieniajaca naszs zbrojownie w pokuj goscinny z tapete w zielone ciapki( w zalerzności jak umieścimy Okno, i na co je skierujemy

W zależności od ilości sukcesow, mozrzemy tworzyć wieksze okna, dokladniej ustawiać obraz, czyniac go bardziej "dopasowanym" do obserwatora. niestety wadą tego efektu jest to iż o ile z przodu bedziemy niwidoczni, to z boku joz jak najbardziej da sie nas zobaczyc, dlatego najlepiej umieszczac takie okienka we wnękach, czy miedzy scianami budynkow.... poprostu tak zeby coś zaslanialo "wolną przestrzeń miedzy oknami z boku.

a co do mechaniki...to jak zawsze decyduje MG.
"Hit iron to call for sparks, hit a man to call for furry. To shape man or metall one must strike with force"
Awatar użytkownika
Arg
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 8
Rejestracja: ndz 16.05.2004 17:51
Lokalizacja: Zamosc/Zielona Gora


Wróć do Świat Mroku

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron