Akira

Dla maniaków tychże dziedzin japońskiego rysunku

Moderator: Lechu

Akira

Postautor: meri » sob 04.01.2003 22:25

cos jakies pogloski mnie doszly, ze byc ponoc wersja hmm.. 'aktorska'.. ktos cos wie na ten temat?
Bo ja zla kobieta jestem ];>
meri
Lady
Lady

Postautor: Lechu » sob 04.01.2003 22:35

Hmmm słyszałem coś takiego gdzieś kiedyś, wcale też bym się nie zdziwił gdyby to była wersja aktorska made by hollywood. Jak coś znajdę na ten temat to dam znać 8)
My new Home:
Heroes Home
Obrazek
Awatar użytkownika
Lechu
Lord
Lord

Postautor: meri » sob 04.01.2003 23:00

dziekuje :)
meri
Lady
Lady

Postautor: Lechu » sob 04.01.2003 23:03

A tak żartem, wyobrażasz sobie coś takiego? Sieczka z Akiry z udziałem aktorów? Pomijając to że wyszedłby kolejny film zawalony efektami i innymi bajerami, to jednak ciekawe jakby to wyglądało :)
My new Home:
Heroes Home
Obrazek
Awatar użytkownika
Lechu
Lord
Lord

Postautor: meri » sob 04.01.2003 23:09

no to zdaje sie japonczycy maja robic.. wiec mysle ze moze byc dosc klimatyczne :)
meri
Lady
Lady

Postautor: Lechu » sob 04.01.2003 23:43

Narazie udało mi się znaleźć info o tym że to jednak amerykańcy będą robić Akirę, i jeśli to nie jest tylko plotka to:

In one of its most bonehead maneuvers ever seen, Warner Brothers Studios has announced that they have greenlit the project for a live action version of the Japanese classic Akira. The film is to be based on a compilation of the art novel and the animated feature.

"I've been a fan of the anime for many years and understood which elements would have to be brought to a live-action translation of it," [screenwriter James] Robinson told Daily Variety. "I've tried to retain as many iconic elements of the anime as possible."

The project was placed in Robinson's hands after Director Stephen Norrington had been developing the project with Warner Brothers executives. After numerous pitches, all of which were not liked by the executives, Norrington finally got the go ahead. The film will be shot in English and will basically be an American live action version.

As fans have seen in the past, anime does not translate into live action easily and will most likely result in "B" movie quality, or a steaming heap of dung that the most rancid cow in the world is incapable of producing. One can only hope that this is a rumor gone wrong, or that the project will be short lived and cancelled. Director Stephen Norrington past works include sub par comic book recreations. His latest film was entitled "The League of Extraordinary Gentlemen". Hopes are riding high, not that this movie will be bearable, but that it will never see the light of day.
My new Home:
Heroes Home
Obrazek
Awatar użytkownika
Lechu
Lord
Lord

Postautor: Lechu » sob 04.01.2003 23:45

Czyli lepiej żeby dali sobie z tym spokój :)

Teraz poszukam czegoś o japońskiej wersji, którajest bardziej prawdopodobna. Ale wydaje mi się że japońska miała być już dawno temu, jeśli nie przed animowanym Akirą.
My new Home:
Heroes Home
Obrazek
Awatar użytkownika
Lechu
Lord
Lord

Postautor: Shizm » pn 06.01.2003 18:28

Tez czekam z utesknieniem na to gowno zeby je moc wysmiac na lamach tego foruma.
A dream that will come true is not a real dream
Obrazek
Awatar użytkownika
Shizm
Pretorianin
Pretorianin

Postautor: Zoltrain » śr 30.04.2003 1:06

Heh ciekawe czy aktorzy beda musieli sie tarzac w miesie zeby realistycznie wygladac :)
Zoltrain

THIS IS MY RIFLE. There are many like it, but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life.

http://sechster.dyndns.org
Awatar użytkownika
Zoltrain
Pustelnik
Pustelnik

Postautor: hops » ndz 05.10.2003 8:14

I tu zadam pytanie:

Czy projekt amerykańskiego live-action Akiry jeszcze istnieje, czy WB już go z listy skreśliło? Zawsze lubiłem się wyżywać na hamerykańskich remake'ach, więc i teraz byłaby kupa [dosłowanie i w przenośni] śmiechu. Więc jak?
"There is nothing amazing. Just the norm." - Naota, FLCL
http://www.stalin-vs-hitler.w.pl
Awatar użytkownika
hops
Paladyn
Paladyn

Wróć do Manga & Anime