.hack & NWN

Dla maniaków tychże dziedzin japońskiego rysunku

Moderator: Lechu

.hack & NWN

Postautor: Dragonik » czw 28.08.2003 11:51

Tak na początek - witam wszystkich ponownie :)

A co się tyczy tematu:
Pogrywam od pewnego czasu w bardzo fajną gierke pt. NWN (Neverwinter Nights) - bardzo milutki cRPG, nastawiony na gre on-line. Któregoś pewnego dnia wpadłem na pomysł zrobienia modułu (świata) do NWN'a na podstawie serii .hack - SIGN i DUSK.

I teraz pytanie do fanów serii - czy taki pomysł jest dobry, co potrzeba w takim module (świecie) i kto mógłby ewentualnie pomóc...
Redaktor Naczelny Servisu Hinatasou
http://www.hinatasou.prv.pl
Awatar użytkownika
Dragonik
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 13
Rejestracja: ndz 02.02.2003 18:21
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Avathar » sob 30.08.2003 10:48

Pomysł uważam za dobry. Lecz sie na modach nie znam i raczej nie pomoge :( Ale uważam ,że jednym z najważniejszych elementów powinna być muzyka i barwność.

Pozdrawiam
Obrazek
Avathar
Lord
Lord
 
Posty: 1245
Rejestracja: sob 02.11.2002 0:18
Lokalizacja: Gdynia / Poznań

Postautor: Lechu » sob 30.08.2003 17:51

Ok, kolego Dragonik, wtedy poczekać nie chciałem, bo wybacz, ale mam lepsze zajęcia po 13 godzinach pracy niż czekanie na Ciebie.
Teraz widzę o co Ci chodziło, więc do dzieła :D

Pierwsze primo, jak mawia Algi - hack - owszem, pod każdą postacią, ale problem jest taki że w gry na PS2 nie grałem, z tym to proszę do hopsa, chociarz i on grał w tylko 1 część. A tak poza tym, nie ma sprawy, chętnie służe radą, bo nie powiem, conieco wiem na ten temat. A jak nie chce ci się mnie pytać, to masz tutaj gdzieś cały topik.
Drugie primo - NWN. Nie grałem. Znaczy grałem, całe 10 minut, i wyłaczyłem. Nie dla mnie takie kosmosy, pozostanę przy starym BG czy ID. A jak w multi jest, nie wiem, bo moje łacze się nie nadaje do tego. Także w kwestii NWN jestem kompletnie zielony.

Czyli z jednej strony OK, z drugiej słabo. Ale jak coś, to pomijając fakt że od dwóch miesięcy pracuję cięzko, jestem gotów coenieco pomóc.

To by było na tyle. Pomysł jest dobry, ale problem z wykonaniem :roll:
My new Home:
Heroes Home
Obrazek
Awatar użytkownika
Lechu
Lord
Lord
 
Posty: 1638
Rejestracja: pt 06.12.2002 12:41
Lokalizacja: Guild Wars / Heroes Home

Postautor: Dragonik » ndz 31.08.2003 16:40

Dziękuje za odpowiedzi. Lechu - wtedy to dałem ci linka, pewnie nie doszedł i dlatego tyle czekałeś ..

Z Hopsem gadałem, powiedział, że może pomóc lecz nie od strony budowy modułu. Poprostu nie gracie w takie super gry ^^. No nic - wasz wybór. Hehe.

I teraz pytania:
- jak byście sobie wyobrażali taki moduł - czy to np. miałoby być tak jak w .hack//dusk - że jest "główne" miasto z wielkim chaos portalem przez którego można przechodzić do różnych krain z ich "zadaniami" (events). Czy np. jest miasto wraz z portalem i wokół miasta też można chodzić ? A może jeszcze inaczej?
- co z językiem - ma być tylko polski? a może angielski - dla większej ilości osób..
- co z muzyką? oczywiście jest opcja, że można dać własny "podkład muzyczny" do każdej lokacji.. ale w tym momencie trzeba by było ściągać hak-packa (taki plik z dodatkowymi opcjami - muzyką, potworami, rysunkami itd..) który mógłby przez to ważyć baaardzo dużo... a może jakieś inne rozwiązanie?

Czekam z upragnieniem na odpowiedzi :)
Redaktor Naczelny Servisu Hinatasou
http://www.hinatasou.prv.pl
Awatar użytkownika
Dragonik
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 13
Rejestracja: ndz 02.02.2003 18:21
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Lechu » ndz 31.08.2003 21:09

Hmmm żadnego linka nie widziałem..... zresztą, i tak za późno :P

W hacku masz o ile się nie mylę tak, że jest główne miasto w którym jest Chaos Gate, z którego przenosisz się do różnych terenów. I o ile się nie mylę, są one generowane losowo, czego chyba w NWN nie zrobisz. Przenosisz się na taki teren, i po nim łazisz, aż trafisz na wejście do dungeonu. Czyli w NWN musiałbyś zrobić ileśtam różnych terenów gotowych (można się pobawić - zimowe, leśne, pustynne - o ile się da) i w nich dopiero przejścia do podziemi. Tylko że jak nie patrzeć, to praktycznie tyle co zrobienie nowej gry 8)

Język i tak angielski. Dlaczego? Wave master - i wsio jasne :D
Muzyka? Może być i z SIGNa, ale czy jest sens? Może ta z NWN w zupełności wystaczy - nie wiem, bo nie słyszałem. Anyway, jeśli trzeba, to jest też OST do gry - .hack//GAME MUSIC Perfect Collection - tam są muzyki do wszystkich terenów, walk, miast i co najciekawsze - całe jedno CD dzwięków z gry :D Potworki, portale, itemy, puchigusa - wszystkie kilkusekundowe odgłosy.
My new Home:
Heroes Home
Obrazek
Awatar użytkownika
Lechu
Lord
Lord
 
Posty: 1638
Rejestracja: pt 06.12.2002 12:41
Lokalizacja: Guild Wars / Heroes Home

Postautor: Dragonik » pn 01.09.2003 12:01

Lechu pisze:W hacku masz o ile się nie mylę tak, że jest główne miasto w którym jest Chaos Gate, z którego przenosisz się do różnych terenów. I o ile się nie mylę, są one generowane losowo, czego chyba w NWN nie zrobisz. Przenosisz się na taki teren, i po nim łazisz, aż trafisz na wejście do dungeonu. Czyli w NWN musiałbyś zrobić ileśtam różnych terenów gotowych (można się pobawić - zimowe, leśne, pustynne - o ile się da) i w nich dopiero przejścia do podziemi. Tylko że jak nie patrzeć, to praktycznie tyle co zrobienie nowej gry 8)

Hmm.. czy zawsze takie tereny muszą się kończyć dungeonem? czy np. "zakończenie" danego terenu nie może się kończyć w wieży, czy wogle gdzieś indziej?

Język i tak angielski. Dlaczego? Wave master - i wsio jasne :D

Hmm.. jak ma to być produkcja "made in poland" to chyba lepiej wziąść po polskiemu - przynajmniej ja tak uważam. A jak ludziom się spodoba, można i na angielski zmienić...
O właśnie - jakie dałbyś tłumaczenie dla wavemastera? na polski rzecz jasna...
(podaj także inne klasy występujące w .hack'u)

Muzyka? Może być i z SIGNa, ale czy jest sens? Może ta z NWN w zupełności wystaczy - nie wiem, bo nie słyszałem. Anyway, jeśli trzeba, to jest też OST do gry - .hack//GAME MUSIC Perfect Collection - tam są muzyki do wszystkich terenów, walk, miast i co najciekawsze - całe jedno CD dzwięków z gry :D Potworki, portale, itemy, puchigusa - wszystkie kilkusekundowe odgłosy.

Hmm.. to by było dobre - szczególnie te odgłosy terenów - dawałoby to swoisty klimat - i pewnie by mało ważyło - spróbuje to ściągnąć i przesłuchać..
Redaktor Naczelny Servisu Hinatasou
http://www.hinatasou.prv.pl
Awatar użytkownika
Dragonik
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 13
Rejestracja: ndz 02.02.2003 18:21
Lokalizacja: Gdynia


Wróć do Manga & Anime

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron