Co to znaczy/jak tego użyć ???

Forum miłośników systemów karcianych.

Co to znaczy/jak tego użyć ???

Postautor: Gvynbleid » pt 30.07.2004 19:04

Natchniony starym postem Yetra doszedłem do wniosku że taki temat musi powstać gdyż może się przysłużyć wielu graczom różnych systemów, nikt z nas nie jest alfą i omegą i na pewno wielu ma wątpliwości co do niektórych kart, tutaj prawdopodobieństwo że ktoś rozwiąże wasz problem jest o wiele większe.
Więc jeżeli chcecie coś przetłumaczyć ("dotłumaczyć") czy dowiedzieć się szczegółów technicznych danych kart to serdecznie zapraszam.
Obrazek
Awatar użytkownika
Gvynbleid
Paladyn
Paladyn
 
Posty: 928
Rejestracja: pn 16.02.2004 10:59
Lokalizacja: Silesia sweet Silesia

Postautor: Lendil » wt 17.08.2004 15:59

1 post:
Gra: Legenda 5 kręgów
O co chodzi w karcie "Gifts and Favors" tekstu nie pamitam bo jej nie mam ale mimo wszystko jestem ciekawy - kolega pytam sie mnie o co w niej chodzi a nie umialem odpowiedziec :(
I niech nastanie Pax Vobiscum
Lendil
Najemnik
Najemnik
 
Posty: 61
Rejestracja: sob 12.07.2003 17:14

Postautor: Crane » wt 17.08.2004 16:38

Gra: Legenda 5 kręgów
O co chodzi w karcie "Gifts and Favors" tekstu nie pamitam bo jej nie mam ale mimo wszystko jestem ciekawy - kolega pytam sie mnie o co w niej chodzi a nie umialem odpowiedziec Sad

Odpowiedź na to pytanie może być trudna bo nie orientuje się jak bardzo twój kolega zna zasady. Pierwsza zdolność : "Bow Gifts and Favors to produce 2 Gold" chyba nie wymaga żadnych tłumaczeń. Druga zdolność jest następująca - jeśli w ciągu tury nie wystawiłeś do gry żadnego holdingu produkującego złoto, to na koniec tury bow-ujesz swój stronghold i przeszukujesz talię dynastii lub zakryte karty dynastii na prowincjach i wystawiasz do gry za darmo (kosztem jest tu bow-owanie strongholdu) holding Gifts and Fawors. Dalszy tekst ma zapobiegać przeglądaniu talii i kart na prowincji więc jeśli nie masz już w talii karty Gift and Favors a chcesz użyć powyższej zdolnosci to przegrywasz grę.
Awatar użytkownika
Crane
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 13
Rejestracja: pn 07.06.2004 22:02
Lokalizacja: Częstochowa

Postautor: Lendil » wt 17.08.2004 18:12

Dzieki skapowałem więc powiem kumplowi o co chodzi :D
I niech nastanie Pax Vobiscum
Lendil
Najemnik
Najemnik
 
Posty: 61
Rejestracja: sob 12.07.2003 17:14

Postautor: Khorneadus, Kapłan Chorsa » pn 29.05.2006 18:42

a jak rozumieć w MtG zwrot ,,activated abilities"?
,,Macie suchy chleb dla Chorsa?"
- Wcale nie Atk,wieczny skrytobójca ino Dobrusia.
Awatar użytkownika
Khorneadus, Kapłan Chorsa
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 27
Rejestracja: pt 17.03.2006 11:52
Lokalizacja: z Kaczych Dołów

Postautor: labiod » pt 25.08.2006 9:11

ja mam pytanie:
Co oznacza ta karta Moonlight bargain
A wygląda tak:
http://www.mtg24.pl/?b=bk&nazwa=&rarity ... RA&kid=253
labiod
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 1
Rejestracja: pt 25.08.2006 9:01

Postautor: Gytha Ogg » pt 25.08.2006 20:09

Look at the top five cards of your library. For each card, put that card into your graveyard unless you pay 2 life. Then put the rest into your hand.
Popatrz na 5 wierzchnich kart ze swojej biblioteki. Każdą z nich oddzielnie połóż na cmentarz, chyba że zapłacisz za nią 2 życia. Resztę (tzn. te, za które zapłaciłeś życiem) dołóż do kart, które masz w ręce. Czyli, jeśli zapłaciłeś 2 życia za jakąś z tych pięciu kart, masz ją na ręku, jeśli nie zapłaciłes, karta idzie na cmentarz.
Gytha Ogg
Rycerz
Rycerz
 
Posty: 369
Rejestracja: pt 17.06.2005 8:39
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Sasha » pn 11.12.2006 18:49

Khorneadus, Kapłan Chorsa pisze:a jak rozumieć w MtG zwrot ,,activated abilities"?


Activated abilities czyli zdolności aktywowane: są to zdolności permanentów (czyli artefaktów, kreatur, enchantmentów itp.), które mogą być aktywowane przez kontrolera permanenta po zapłaceniu kosztu (domyślnie w dowolnym momencie, tak jak instant, chyba że wyraźnie jest napisane inaczej np. "play this ability as a sorcery" albo "play this ability only during your discard").

Activated ability jest napisany w treści karty w postaci:
(koszt) : (efekt)

np.

4, tap : draw a card

albo np:

sacrifice ~this~ : destroy target nonblack creature
qui nos rodunt, confundantur
et cum iustis non scribantur
Awatar użytkownika
Sasha
Najemnik
Najemnik
 
Posty: 85
Rejestracja: sob 22.03.2003 1:29
Lokalizacja: Gleiwitz


Wróć do 'Karcianki'

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron