Afterfall

Dyskusje związane z grami komputerowymi ze wskazaniem na gatunki RPG-podobne.

Moderatorzy: Wotan, Azirafal

Afterfall

Postautor: Azirafal » ndz 07.05.2006 21:39

Po prawdzie, ten temat powinien trafić do 'Kabaret Wieczorkowy' czy 'Poporostu odpadłem' :D :D :D

Ale spoko. Jest gierka, tworzona przez polakó. Realia post-apokaliptyczne. Region - Europa Środkowa. Taki 'swojski' Fallout. NIc nowego, jak dla mnie. Świat - Fallout, tylko że u nas. Fabuła (z tego co zaprezentowano na stronie) - Fallout i Planescape: T. Ale co najciekawsze, to teksty rzucane przez twórców, uważających swoją in spe grę za ósmy cud świata, np.:

'Innowacyjne rozwiązania, które znajdziesz w Afterfall zagwarantują długie godziny spędzone przed komputerem i nieprzespane noce. Naszą misją jest zerwanie z wiecznie powielanymi standardami i przełamaniem zastoju na rynku gier komputerowych. Wniesiemy powiew świeżości, który wkrótce zamieni się w tornado odmieniając wirtualną rzeczywistość na zawsze.'

Mocne słowa, nieprawdaż? :D :D :D

Pięknie próbują też nadać klimatu swojej stronie. Jak tu - wstępik do opisu mechaniki gry:

'Zasiądź wygodnie w fotelu… Ale najpierw idź do lodówki po piwo, może zapal papierosa. Jednym słowem zrelaksuj się przed i w trakcie lektury tego tekstu. Bowiem jego treść otworzy przed Tobą drzwi poznania rewelacyjnych rozwiązań w obrębie mechaniki gry Afterfall. Zapisane tu słowa są przeznaczone jedynie dla najbardziej wyrafinowanych graczy, w żadnej sytuacji nie mogą one trafić w ręce konkurencji. Wszyscy niepowołani odbiorcy zostaną wyeliminowani…

Zamiast czytać ten akapit, zasmakuj jakiejś przyjemności… Być może ostatniej w Twym życiu. Po przeczytaniu tego tekstu zostanie czas wyłącznie na modlitwę i walkę o przetrwanie…'

Ogólnie piszą o genialnej grafice i wspaniałeym, ogromnym świecie, wciągającej fabule, bla bla bla... Najpiękniejsze jest, jak wspominają że gra ma się ukazac za ok. 2 lata, ale ma powalać graficznie i być tylk ona najlepsze karty. Na podstawie obserwacji własnych renderów i screenów zaprezentowanych w grze, zastanawiam się czy nawet Soldier of Fortune 2 nie miał lepszej grafiki... a co dopiero mówić o 'genialnej grafice' za dwa lata...? :roll:

No, nic. Polecam poczytać sobie info ze stronki, bo naprawde śmieszne to jest :) Zwłaszcza zwracam Waszą uwagę na wywiad, który znajduje się w sekcji Tekst: Press. Też super elktura ;)

EDIT => jeszcze jeden tekst, który rozwala:

'Naszym celem było zapewnienie Graczowi maksymalnego poziomu realizmu, przy utrzymaniu kosmicznej grywalności i wygody prowadzenia walki. Uważamy, iż udało nam się to w stu procentach.'

Kosmiczna grywalność :lol:
If you don't stand for something you'll fall for anything.
Awatar użytkownika
Azirafal
Arcypryk
 
Posty: 1938
Rejestracja: wt 07.01.2003 15:33
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jakub Cieślak » pt 05.01.2007 14:26

Ok, opieprzyłeś ich za hurraoptymistyczne wizje, a teraz powiedz szczerze, co o pomyśle/grze myślisz. Ja widzę tu ogromny potencjał i naprawdę ładne wykonanie grafiki.
Obrazek
Mistrz Gimli powiada:
Cisza nie leży w naturze krasnoludów. Jednakże w lochach pełnych orków jest ona jak najbardziej wskazana.
Awatar użytkownika
Jakub Cieślak
Prefekt
Prefekt
 
Posty: 4010
Rejestracja: czw 12.12.2002 22:24
Lokalizacja: JózefOFF k. Otwocka

Postautor: Azirafal » pt 05.01.2007 14:59

Bleh. Pisałem to ponad pół roku temu i tak to wonczas wygladało. Zrobiło na mnie bardzo kiepskie wrażenie (wtórność, wtórność, wtórność), a teksty twórców wbijających się w pychę samym projektem i jego rozmachem (ewentualnym) mnie na równi zgorszyły, co i rozbawiły. Klimat nie urzekł. Grafika - tak jak pisałem - lepsza była w SoF2, a oni celowali w boski silnik za 2 lata. Nie potrafiłem tego jakoś zobaczyć na podstawie screenshotów...

Nie wiem jak jest teraz, a z pracy nie mogę sie na stronę gry dostać (zablokowane mam sporo stron), więc nie mam jak teraz zrewidować poprzednich stwierdzeń. Bądź ich potwierdzić ;) Może dzisiaj zajrzę u brata, jak nie - to jutro z domu. Na razie - bez komentarza ;)
If you don't stand for something you'll fall for anything.
Awatar użytkownika
Azirafal
Arcypryk
 
Posty: 1938
Rejestracja: wt 07.01.2003 15:33
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jakub Cieślak » pt 05.01.2007 15:16

Może rzeczywiście dwa lata temu były inne screeny i inne grafiki- mówili o zmianie silnika w międzyczasie. Grafika z obecnych przykładów i z videoprezentacji jest naprawdę przyjemna. Poziom obecnych produkcji komercyjnych. Ciekawe tylko, ile im się jeszcze zejdzie z tą produkcją?
Tak mi się wydaje, że ktoś kiedyś mnie męczył, czy nie byłbym zainteresowany pomocą jako grafik. Teraz jak na to patrzę to widzę, że moje umiejętności są żałosne w porównaniu poziomu wykonania grafiki, concept artów i tym podobnych.
Obrazek
Mistrz Gimli powiada:
Cisza nie leży w naturze krasnoludów. Jednakże w lochach pełnych orków jest ona jak najbardziej wskazana.
Awatar użytkownika
Jakub Cieślak
Prefekt
Prefekt
 
Posty: 4010
Rejestracja: czw 12.12.2002 22:24
Lokalizacja: JózefOFF k. Otwocka


Wróć do Gry komputerowe (w tym cRPG)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

cron