Po prawdzie, ten temat powinien trafić do 'Kabaret Wieczorkowy' czy 'Poporostu odpadłem'
Ale spoko. Jest gierka, tworzona przez polakó. Realia post-apokaliptyczne. Region - Europa Środkowa. Taki 'swojski' Fallout. NIc nowego, jak dla mnie. Świat - Fallout, tylko że u nas. Fabuła (z tego co zaprezentowano na stronie) - Fallout i Planescape: T. Ale co najciekawsze, to teksty rzucane przez twórców, uważających swoją in spe grę za ósmy cud świata, np.:
'Innowacyjne rozwiązania, które znajdziesz w Afterfall zagwarantują długie godziny spędzone przed komputerem i nieprzespane noce. Naszą misją jest zerwanie z wiecznie powielanymi standardami i przełamaniem zastoju na rynku gier komputerowych. Wniesiemy powiew świeżości, który wkrótce zamieni się w tornado odmieniając wirtualną rzeczywistość na zawsze.'
Mocne słowa, nieprawdaż?
Pięknie próbują też nadać klimatu swojej stronie. Jak tu - wstępik do opisu mechaniki gry:
'Zasiądź wygodnie w fotelu… Ale najpierw idź do lodówki po piwo, może zapal papierosa. Jednym słowem zrelaksuj się przed i w trakcie lektury tego tekstu. Bowiem jego treść otworzy przed Tobą drzwi poznania rewelacyjnych rozwiązań w obrębie mechaniki gry Afterfall. Zapisane tu słowa są przeznaczone jedynie dla najbardziej wyrafinowanych graczy, w żadnej sytuacji nie mogą one trafić w ręce konkurencji. Wszyscy niepowołani odbiorcy zostaną wyeliminowani…
Zamiast czytać ten akapit, zasmakuj jakiejś przyjemności… Być może ostatniej w Twym życiu. Po przeczytaniu tego tekstu zostanie czas wyłącznie na modlitwę i walkę o przetrwanie…'
Ogólnie piszą o genialnej grafice i wspaniałeym, ogromnym świecie, wciągającej fabule, bla bla bla... Najpiękniejsze jest, jak wspominają że gra ma się ukazac za ok. 2 lata, ale ma powalać graficznie i być tylk ona najlepsze karty. Na podstawie obserwacji własnych renderów i screenów zaprezentowanych w grze, zastanawiam się czy nawet Soldier of Fortune 2 nie miał lepszej grafiki... a co dopiero mówić o 'genialnej grafice' za dwa lata...?
No, nic. Polecam poczytać sobie info ze stronki, bo naprawde śmieszne to jest Zwłaszcza zwracam Waszą uwagę na wywiad, który znajduje się w sekcji Tekst: Press. Też super elktura
EDIT => jeszcze jeden tekst, który rozwala:
'Naszym celem było zapewnienie Graczowi maksymalnego poziomu realizmu, przy utrzymaniu kosmicznej grywalności i wygody prowadzenia walki. Uważamy, iż udało nam się to w stu procentach.'
Kosmiczna grywalność