ulubiony cRPG

Dyskusje związane z grami komputerowymi ze wskazaniem na gatunki RPG-podobne.

Moderatorzy: Wotan, Azirafal

ulubiony cRPG

Postautor: Wotan » czw 19.12.2002 17:28

Gralem w calkiem sporo RPG komputerowych i moim typem na absolutnego mistrza jest Elder Scrolls 3: Morrowind. Gram już od trzech miesięcy i nawet ledwo 1/3 świata zwiedziłem(oczywiście nie bez przerwy). Ta wolność w doborze postaci, możliwości przystępowania do różnych gildii i ogromny świat pełen tajemnic to jest to.
Jedyny minus morrowinda to brak trybu sieciowego, tak mi się wydaje. Ale może to się kiedyś zmieni, kto wie. Ta gra z uwagi na dołączony edytor świata w którym możemy zmieniać prawie wszystko, ciągle się rozwija i to jest w niej właśnie najlepsze. To mój ulubiony cRpg jak dotąd. A jaki jest Wasz?
Wotan
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 1160
Rejestracja: pt 04.10.2002 23:52
Lokalizacja: Varsovia

Postautor: Lechu » czw 19.12.2002 19:35

Hmmm.... Diablo 1. Jeśli wezmie się pod uwagę długość i intensywność grania to Diabeł 1. No i to był pierwszy cRPG w jakiego grałem. Ehhh.. Butcher, Butcher... jak ja go lubiłem zabijać.... Doszedłem na singlu warriorem do 50 levelu 8) , a w multipla nigdy nie grałem, bo jak założyłem internet to już dawno Diablo poszło w odstawkę.

A teraz wersja dla tych co Diablo nie uważają za cRPG czy za RPG wogóle. Planescape Torment. Zagrałem w niego z ciekawości, bo wszyscy mówili że to niby lepsze od Final Fantasy i wogóle. Tak więc PT stawiam na pierwszym miejscu za klimat, fabułę i złożoność. Nie mogłem się oderwać aż do końcowych napisów. W których napisane było: "Dziękujemy FF7 i FF8 za inspirację" :D
Potem na mojej liście jest Icewind, może nie taki skomplikowany ale lubię go bardzo za klimat. Aha, Icewind 1, bo 2 część mi się zupełnie nie spodobała. A dalej klasycznie BG 1 i 2.