Czy lubicie i co sądzicie o disco polo?

Coś dla ucha.

Moderator: Sorden

Czy lubicie i co sądzicie o disco polo?

Postautor: Marycha » pt 20.06.2008 21:10

"Jesteś szalona, mówię Ci..." - hit polskich zabaw, który do dziś jest puszczany na różnych "bibkach". Hit czy kicz? Czy disco polo to muza "dla wieśniaków"?
Marycha
Najemnik
Najemnik

Disco polo

Postautor: l_locusta » pn 18.08.2008 22:14

Jestem muzykiem. Będąc studentem musiałem zapoznać się z tym gatunkiem muzycznym, bowiem granie chał (wesel, zabaw) było przez kilka lat moim jedynym źródłem utrzymania.
Wykonywanie tego rodzaju "muzyki" było to dla mnie niesłychaną mordęgą, bowiem szczerze nienawidziłem tego rodzaju muzyki. Problem był jednak taki, że dopiero przy takiej muzyce impreza się rozkręcała. Nie ważne było, czy graliśmy dla wieśniaków, lekarzy czy adwokatów.

Co do tematu wątku to mogę zaryzykować stwierdzenie, że wiele numerów discopolo jest dość ciekawych. Jednak o technicznym wykonaniu tego możne powiedzieć nic więcej, jak tragiczne... Nie znam słowa, które by potrafiło określić poziom wokalny pana z zespołu "Boys".
http://www.locusta.pl
Producent folii polietylenowej LDPE oraz wyrobów z folii. Oferta: rękaw foliowy LDPE, folia termokurczliwa, folia stretch, worki foliowe
l_locusta
Pustelnik
Pustelnik

Postautor: Sorden » wt 19.08.2008 17:52

No i nie sluchając Disco Polo wiem o co chodzi :P

Jaki nudny bylby swiat... gdyby nie Boys :D

Gatunku nie lubie... znam takich co lubia... Ja bym za to zaryzykowal, ze bez tej muzyki, wesela bylyby nudne... a jakie trudne... wyobrazcie sobie ze chcecie potanczyc po kilku poloweczkach a tu np... Linkin Park :P...

Pozatym chcac nie chcac, muzyka ta trafia do ludzi starszych i mlodszych :) i mysle ze to jest sila tego gatunku... jest uniwersalny...

Wiekszsc ludzi nie lubiac disco polo, choc raz zanucilo (lub cichutko w myslach zaspiewalo) ...... "JESTES SZALONA !!!"
Love, Trance & Psychedelic !
Awatar użytkownika
Sorden
Pretorianin
Pretorianin